19 Nisan 2010 Pazartesi

hafta sonu gezmesi ( hem eğitim hem gezmek )

hafta sonu hava çok güzeldi  .. yağmur geliyor falan dediler ama  gayet iyiydi.. hafta içi bu güzel  havaların tadını çıkaramıyoruz bari hafta sonu  gezelim  dimi :) hafta içi çalış cumartesi okula git pazar kursa git  ha babam de babam :) hiç boş günüm yok kahretsin :) aslında şikayetçi de değilim..

 okul çıkışı yazarlar birliğine girdim  söyleşi vardı yarısına yetiştim .. sonra karikatürist Atilla Atalay'ın söyleşisi başladı ona katıldım sonra  ordan çıktım ..geçen yazımda bahsetmiştim  laleleri görmeye gidicem diye gittim de festival falan kalmamış ortada neyse sağlık olsun dedim  laleleri sevdim :) Sultan Ahmet'den aşağı doğru sallandım..hava süperdi.. parkın her yeri lale doluydu ama foto çekemedim ne yazık ki koparıcaktım da kıyamadım :P  derkennnnnnnnnnnnn  gülhaneye geldim.. kapısında  ki satıcılar  çoğalmış herşey var mübarek :) mısır aldım  içeri girdim  sonra arkeoloji müzesine giriyim dedim  ama saat 5 olmuş müze mi kalır bu saate akıllım otur şurda mısırını ye  çık sonra eve git dedim.. öylede yaptım. :)

pazar kurs çıkışı keyf-i balata gittik .. malum ben hep kursa geç gittiğim için  pek bişi çizemedim ..  erhan ben beyhan   balata  gidip orda devam ettik.. çok güzel geçti hem eğlendik hem çizdik .. benim sokağım bitmedi henüz ama  fırsat buldukça tamamlamaya çalışıcam..

4 yorum :

francesca mckennitt dedi ki...

arkeoloji müzesine hiç o kadar geç saatte gitmedim ama söylencelere göre saat 4buçuk oldu mu içeridekileri resmen zorla çıkarıyorlarmış :) tabi ne kadar doğru bilemem.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

aaa bak terbiyesizlere ben oraya gidiyim de çıkarabilene aşk olsun :))

.:: özge ::. dedi ki...

ahhh yaşasın blogda çizim seven birileri vaaaaaaar :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşkler.. seninde çizimlerine baktım harika.. bi zmanlar bende çizerdim onlardan bi an çizesim geldi seninkiler görünce .. :)