26 Nisan 2010 Pazartesi

Günaydın

önce bi günaydın diyim dedim .. ya bloga yazarken de başlık bulmak ayrı bi sorun yau :) neyse ben sabahın 7.30 unda geldim ofise hala ayılamadım aç karnına ikinci kahveyide devirdim aferim bana .. öyle saf saf bakınıorum  pc ye sanırım beyin hücrelerim icraata geçmedi :) sekme sekme geziorum .. readerımda 420  tane yeni post var  okunmayı bekliyo ama açıp okumaya üşendiğimden şuan 457 ye çıktı bu sayı  biraz daha  oyalanırsam 500 olucak sanırım.. cumartesi okul çıkışı her zman ki gibi yine yazarlar birliğinde aldım solugu bu sefer  bahçede takıldım ama..  oturdum birikmiş ödevlerimi yaptım..çalışkanlık akıyo üstümden :)  bi yandan da yazar hocalarımız la lafladık .. her ctsi ordayım hiç bu kadar yazarı bi arada görmemiştim megerse ödül töreni varmış.. benim haberim o gün oldu  demek ki formdan düşmüşüm  2 haftadır .. neyse  hem hoşbeş hem çizmek iyi geldi .. ressam bi hoca geldi masama oturdu :) beni izledi allahım elim titremeye başladı ya :)  neyse sonra  baya bi sohbet ettik geçti allahtan  .. gazeteci abiler falan  takıldık öyle hemen yanımda da caf caf dergisinin çizerleri  karikatür çiziyolardı.. oda çok zevkli bi iş espirileri falan  arada duyduklarım oldu  kendimi sırıtırken buldum  .. kafamıda kaldırmıyorum ya  çizerken   32 dişim  ortada  bi kaldırdım başımı hehedhehehfhrkklfljg oldum bana bakıo  karşımdaki capon amca  sonra öyle kısa bi tebessümleştik :))  neyse toparladım kendimi .. 7 ye kadar çizmişim ödevlerimin çoğu bitti iki tane desen tasarımı kaldı ..hocam sevmiyorum o tarz şeyleri çizmesem olmaz mı ? bana en zor şeyleri çizdirin ama onları yapmıyım ya noluuuurrrr dedim azıcık ta duygu sömürüsü yaptım :) ama işlemedi tabi olmaz dedi  yapman lazım çoçummm :)) neyse onlarıda bi ara yaptık mı tamam .sınava kadar  bişi çizmicem.. saat 19: 30 da çıktım ordan arkadaşım geldi yanıma gidip burger  yedik azıcık kendime geldim acıktıgımı bile  fark etmemişim ..ordan da galataya gittik sonrada eve tabi saat olmuş 11:30 vay dedim ya sabahın 8 inden beri dışardayım  .. yattım uyudum hemen

evet sanırım açıldım çenem böyle düştüğüne göre :)  artık şu postları okuyabilirim  sonrada çalışalım biraz dimi hadi bakalım baş başş :))

12 yorum :

Uzun Yollar dedi ki...

berra aynen bende 8de işe geldim arkadaşlarla birbirimize haftasonlarımızı anlatırken bilgisayarı bile açmadığımı farkettim:) açar açmaz da bloga bakim dedim ilk senin yazını okudum :)

hadi hayrlı işler diyim dedim :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

o la la la la

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hehehe sende mi erkencisin cnm ya :)) senin yine arkların varmış bak ,ben tek çalışıyorum kimse yok

çok saol cnm okudugun için :) ben hala bakamadım bloglara tembel miyim neyim bugün :)

Adsız dedi ki...

Sanırsın ki geceleri hiç bitmeyecek bir tufanın yansıması, hele birde hafif esen rügarın o gecelerde çıkarttığı huzursuz uğultular, çam dallarının pencereleri döverken çıkarttığı sesler, guguk kuşlarının yerli yersiz ötüşleri..

Evet birşeyler yolunda gitmiyor, ama tersde gitmiyor.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ADSIZ : güzel şeyler yazmışsın tşk ederim ..

son satırını sevdim :) çalıyım hemen :P

Adsız dedi ki...

Paylaşımımdaki her bir söylemde boşlukları yansıtırken sizin "güzel şeyler paylaşmışsınız" yakıştırmanıza anlam verememekteyim doğrusu.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

güzel şeyler yazmışsınız derken .. ifade anlamında dedim güzel ifade etmişsiniz anlamında .. bunda anlam veremicek ne var anlamadım..

Adsız dedi ki...

iki dakika fantezi yapalım dedik teealamyaaaa

Adsız dedi ki...

Anlam vermek yada verememek benim elimde sana ne

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

teallamya demesen tanımıcaktım seni pis:)) ben sana sorarım beni keklemek neymiş görürsün :))

ra55 dedi ki...

Merhabalar Efendim,

Bloğuma yaptığınız ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.

İyi ve güzel olan şeyleri paylaşmak arzu ve umuduyla tekrar görüşmek üzere, Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

recep bey ziyaretinize çok memnun oldum .. tşk ederim.. hoşçakalın