21 Nisan 2010 Çarşamba

bunları istiyorum hemeeennn

dün okula gitmek için işten erken çıktım ..  okula gidip kitaplarımı almam lazım sınava 3 hafta kalmış  nası çalışıcaksam .. neyse bindim otobüse  beyazıta gidiorum .. yanımda bi adam telefonda konuşuyo bagıra bagıra  en uyuz oldugum insan tipi ya  bütün otobüse  duyurması şart sanki sinir oldum .. zaten yetişemicem diye gerilmişim şurda.. biraz daha konuşsaydı dicektim " biraz küçük harflerle lütfen" tabi anlayacagı da meçhul .. neyse indim okula gittim aldım kitapçıklarımı ordan cağaloğluna geçtim  ressamlar  çarşına .. girmediğim dükkan kalmadı heralde :) her yere girip  fiyat aldım yeni malzemelerim için  nerede ne var baktım..guaj boya, akrilik boya,cam boya ,yağlıboya falan almak lazım yeni renkler  falan  olsa fena olmaz hani, aklımda bir sürü proje var hayata geçmeyi bekleyen:) boya fiyatlarında gecen yıldan beri değişiklik olmamış ..ama resim kağıtları uçmuş nerdeyse  .. neyse listemi yaptımfiyatlarımı aldım  ama dayanamadım çıkarken bi tuval aldım bide füzen :) bütün mağazayı sırtlayıp götüresim geldi ama böylesi şuan için  zor gibi :) en sevdiğim yerlerden biride cağaloğlu  o kırtasiyecilerin içinde kendimi kaybediyorum..allahım bundan  güzel mutluluk olur mu hiç :) yorulmadan gezdim o dükkan senin  bu dükkan benim..bi çizim masası gördüm bayıldım  tam benlik bişeydi ..  böyle üzerinde ışıkları falanda vardı alıcam onu mutlaka :)  bide şövale de lazım masa üstü şövalemi  kullanmak için masam yok artık ayaklı olanlardan alıcam  bide ahşap manken aldık mı tamaaaammm :) .. fotolarını koyayım :)



BU İZİM MASASINI BEGENDİM AMA BENİM KİNİN ÜSTÜNDE IŞIKLARIDA VARDI





  sonunda vapurlara dogru yürürken  yoruldugumu anladım  .. otobüse bindim  uyudum uyucam .. yanımda da  bi kız sevgilisiyle konuşuo  ilk duraktan son duraga  kadar konuştu .. höh dedim artık millet ne buluo bu kadar konuşucak ..  allahım ya hepte beni mi bulur böyle şeyler .. neyse geldim evime güç bela  kırtasiyede  tuvali alırken neler hayal ettim şunları yaparım falan diye  kafamda  hayal ettim ..ama  eve geldiğimde içimdeki o şevk gitmiş  oysa ki orda ne güzel şeyler  düşünmüştüm  pff :/
neyse  bu ara pek bişi çizemicem sanırım sınavlar bitsin  kaldıgım yerden start vericem yine .. ama arada kaçamak  bişiler çiziktirmek serbest :) 






  

4 yorum :

Uzun Yollar dedi ki...

Merhaba berra blogunu inceledim. ne kadar güzel şeyler yapıyorsun ya hayran kaldım benm hiç böyle marifetlerim yoktur :))
tebrik ediyorm seni :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim cnm :) bende henüz bişi yaptım sayılmaz ki .. şu kafamdaki projeleri hayata geçirsem blog dolup taşıcak her yerinden sanat akıcak ama vakit yok yapamıorum :)

hem senin blogunda çok güzel ki ben çok sevdim keyifle okuyorum yazılarını :)

Dijital Günlük dedi ki...

Bende istiyorum :)
Lakin şövalem var ama diğerlerinden bende istiyorum mutlaka!

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

al tabi kuşum sana benden daha çok lazım :) bende de şövale var ama ayakları yok masa üstü .. bi tanede yürüyen alıcam :)