6 Nisan 2010 Salı

bitirim ikili

bu gün fena güldüm ya  tuba ve emrah ve ben bi araya gelince  ortaya öyle bişi çıkıo ki :) gülmekten karnım ağrıdı resmen  yazamıyorum bile :) artık blogumda  arada sırada bu konuşmaları yayınlıcam  onlar için bi kategori yapcam ..arşive alıcam artık :)   üzgün anımda okuyup kendime gelirim..


şimdi bu olay emrahın  tubayı  korkutmak için facebookta onun sayfasına yolladığı videonun yorumları :)



BİZİM KIZ: ahhh çok korktum:))) çocukmuyım ben be:):):) ben sana bunun gerçeğini yaparsam bi gün görursun
Dün, 23:47

BİZİM OĞLAN:hahaha tabi tabi zır zır ağlayan bendim :DD
Dün, 23:53

BİZİM KIZ:ayyy böyle saçma şeylere ağlıcama inanıyomusun :))) hem bu tarz saçmalıklar skıde kaldı tabıkıde sonunda bişy çıkıcağı besbelli
Dün, 23:57


BİZİM OĞLAN: ama berra çok pis korkmuş ilk söylediği, senin ağzını yırtarım :PP
Dün, 23:58

BİZİM KIZ: hadı yaa ahhh caaanımmm :))) ne korkcam beee bu neki
17 saat önce

BİZİM OĞLAN:ben seni korkutayım derken kız gitti güme ya :P
17 saat önce

BİZİM KIZ:valla beni korkutmayı deneme ozamn :):)
17 saat önce

BİZİM OĞLAN: niye ki, hiç korkmuyon mu :)
17 saat önce

BİZİM KIZ: doğru olan şeylerde korkulur bu ne saçma bundan mı korkucam aaa öcüüüü:)))
17 saat önce

BİZİM OĞLAN: ruh çağırayım o zaman :P sana özel :P
17 saat önce

BİZİM KIZ:çağr bak ozamn olur:))
17 saat önce

BİZİM OĞLAN: istediğin özel biri var mı :P töbe töbe allahım sen bizi affet ya subanallah :)
17 saat önce

BİZİM KIZ:dedemi hiç görmedim hee bide benden çook önce doğp ölen bi abim varmş o olabılr cok merk edıyorum adı bilal sen başla davete ben gelıyorum :D:D
17 saat önce

BİZİM OĞLAN:allahım ya töbe git ya çağırmıyom ben :P
17 saat önce

BİZİM KIZ:اtırsak:):) ne oldu korktun muu:):)
17 saat önce


BİZİM OĞLAN:he ya şimdi allah çarpar dicem oda yanlış akşam akşam günaha sokma beni :P
17 saat önce

BİZİM KIZ: :))) tamam tamam ::):):) ayyy zaten ben öldum burda gulmekten :))))))
17 saat önce

BeN : zuhahaha ay :):):):):):)):):):dcfhhrtjkhgkrjngfrçjgjlc vmfekrcgjrtn şgönbrtlnhklyhh?==)..ubıv rıler tfnvndmghrtghn
5 dakika önce ·

BİZİM OĞLAN: berra kızı korkutalım derken seni korkuttuk ya biz.. kız fena çıktı bundan korkmadı :P
yaklaşık bir dakika önce


BİZİM KIZ: ben dedım çağr ruhu dıye ama kaçtın sen :D:d
22 dakika önce

BİZİM OĞLAN: git işine ya :DDD
21 dakika önce

BİZİM KIZ: hahaHAHAHAHAHhahahahahahah:)))))))))))
23 dakika önce

BEN: yeter valla ben artık gülmekten çatladım .. bi süre facebook açmıcam sizin yüzünüzden yaa :) bu kadarda olunmaz ki kardeşim şlfrejmtyuhytjuykmıly
17 dakika önce ·


BİZİM KIZ: aaaa olmaz ama valla sensz tadı çıkmaz :D:D
11 dakika önce

6 yorum :

Kbr-Bhdr dedi ki...

bnde okurken çok eğlendiim:)

Emrah Aydın dedi ki...

ya çok kötüsün berra, insanın özel hayatı afişe edilir mi ya :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ya ne var be :), ne olmuş adam mı öldürdük. yapmasaydın sende :) sen beni gülmekten öldürürken iyiydi. bundan sonra habersizce konuşmalarınızı yayınlıycam daha fazla afişe etcem seni :)))))))))
zuhaaaaaa heheheehe puhaaaa

tuuba dedi ki...

süper yaaa ben tekrar okudukça güldüm emraha bakma sen canm yaz:)))

tuuba dedi ki...

canım ya sen eski yorumlardanda kat buraya ben faceden bakamıyorum burdan okurum artık:((

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

oyy cnm benim kıyamam ya :)) sen yoksun diye atışmıyorum onunla :) sen aç şu face'ini artık olmuo böle cnm ya özlüoruz seni ..