30 Nisan 2010 Cuma

Bir acayip haldeyim

Bir acayip haldeyim
Dinle bunları!
Küçük ayrıntılardan oluşur benim hayatım,
Küçük küçük mutluluklar birikir,kocaman yapar yüreğimi
En dibe itilmekte,
En göğe çıkmakta senin elindedir.
Bağlanmaksa yüreğimin en iyi yaptığı şeydir.
Çok ağlar,zırlar ama,çok kolaydır affetmesi...
Aslında budur işte kendine olan tek hatası!
Her bıçak izi kapanmaz,
Yaralar sarılır ama unutulmaz!
Söz vermiş olsamda kendime,
Oturur ağlarım saatlerce...
Ne olursa olsun kendi cezamı kendim veririm.
Her bahane avutsa da ,ağırdır kaldıramadıklarım!
En dipte yaşarım her şeyi,
En derindedir sevmelerim,sevdiklerim... 
En derindedir senin-ellerin!
Susarim...

/... gelişi güzel ayrılıklardı benimki..
              senin kadar esaslı hiç gitmedim senden.../

6 yorum :

Mesut Şen dedi ki...

Sen çok üzgünsün bu aralar. Son günlerde sadece odanda oturup ağlıyormuşsun gibi bir resim geliyo gözümün önüne.

Sashindoubutsu dedi ki...

Very lovely. Simply beautiful.^^

ra55 dedi ki...

Merhabalar,

Zaman zaman, insan kendini böyle hissedebiliyor, ama geçicidir.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

mesut : gözünün önüne gelen resim doğruydu evet ama çok şükür yerini gülücüklere bıraktı artık :)) ilgine tşk ederim..



sashindoubutsu : thanks


recep bey : evet haklısınız .. zzman zman oluyor ama geçti neyse ki .. tşk ederim ilginize ..

Adsız dedi ki...

aslansın sen, koçsun sen. Cansın , Canansın, çilekli sakız, naneli limon ( hönk :s ) , kuru altı pilavsın.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

sende öylesin :) deli