6 Nisan 2010 Salı

Benden kısa kısa ( KEYF-İ BALAT )


ne zmandır yazmıorum bloga .. niyeyse hiç yazasım yok üşeniyorum.. :) ama canım sıkılıo buraya bişiler yazmam lazım .. cuma günü bi yere gittim keyf-i balat diye bi mekan .. çok begendim tam bana göre bi yer..otantik romantik :))  o yagmurda ıslana ıslana gittim  ama iyikide gitmişim ..sözde fatihle çizim yapcaktık ama çene yapmaktan  bişi yapamadık :)  bu arada kendisi bana ingilizce derside vericek özel ders yani :) tabi  fırsat yaratıp görüşebilirsek..bunları hangi ara yapıcaz henüz fikrim yok :)  kendisi web tasarımcı, aynı zmanda grafiker,görseli harika oldugu için bi kaç tüyo alıyım dedim  ama bizim çeneler tavan yaptı tabi benim çizimde yalan oldu :) hımm bu arada ben geçen ctesi değil ondan önceki ctesi ( dıdısının dıdısı gibi oldu ) yazarlar birliğine gittim yazarlığın saklı bahçesi diye bi söyleşi vardı..orda bi yazarla tanıştım YASEMİN KARAHÜSEYİN  çok tatlı bi bayan kendisi nasıl yazmaya başladıgını ve kitabının yazma evresini anlattı .. yazmak hiç kolay iş değiş aslında (yani kitap yazmak ) bende bi kaç soru sordum kendisine  öle biraz muhabbet falan derken öyle geçti o gün.. bu sıralar baya geziorum.. bi yanım çok aktif diğer yanım da bi o kadar tembel.. seviyorumda bide bu tembelliği ya :) bu arada ctesi kursta bi kompozisyon çizdim kuruboya ile ilk denememi yaptım..  stilist çizimleri hariç kompozisyonda ilk yapışım..  burayada eklerim not verin bana :) hoca not veremeden askere gitti:))  bu kaçıncı hoca oldu saymıyorum artık  amma resim hocam oldu ya :)  çok zevkli oluyomuş kuruboya ile çalışmak bide tükenmezle  kuruboya karışık yapıcam  bakalım o nasıl olucak :)  neyse bu kadar dedikodu yeter bu günlük .. daha nisan ayı listesi yapıcam pff cidden uyuşuk oldum iyice :)  sabahın köründe geliorum ofise mıymıntı oluyorum erken gelince bir sürüde işim var ..gidip şu bahar festivalini dolaşıyım bi nasılsa bizim işyerinin  burda havam değişsin biraz açılıyım  sonra tekrar yazıcam :) bu yazıdan sonra Yasemin KARAHÜSEYİN'in kitap konusunu paylaşıcam sonra da nisan ayı etkinkinlik listesini :) hadi bakalım baş baş . . .

Keyf-i Balat  Fotografları




12 yorum :

zeynep dedi ki...

ilk fotoğraftakini istiyorum..:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

heheh kahve mi cnm hemen söliyim bi tane :)) sabah sabah da ne güzel olur dimi hımm bol köpüklü :)

Adsız dedi ki...

o la laaa

Sanırım burada 321564321 gün bulaşık yıkamaya mahkum edileceksin

(Ben bond.. ayy pardon yaa,Çelik Bayram ÇELİK )

bayram.celik dedi ki...

hem siten çok çirkin tama mı ?

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hahahah ayy güliyim barii :) bulaşık mı yıkıcam oraya gidince sen varsın kapı gibi :) ayrıca burda mı istiyosun yemeği.. ona göre hazırlıklı olıyım :)

benim sitem bana yetio tamm mııı :) begenmiosan bi iki renk katabilirsin tutan mı var :)

Emrah dedi ki...

acık dizini kır otur evinde ya, bu ne sosyallik kardeşim alla alla :D

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ne varmış all alla kıskanmayalım cnm sende gez kim tutuyo ki morgları gezicegine git biraz etkinliklere katıl :) gözün gönlün açılsın :)

bayram.celik dedi ki...

uuvvv burası hoşuma gitti ama daha lüx bir yer bulmam lazım . Ben sana haber veririm ;)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

neden daha lüx bir yer buluyosun ..ne gerek var ben burayı sevdim burası olur :)

bayram.celik dedi ki...

tamam orası olsun...

Adsız dedi ki...

İnternette Keyf-i Balat'ı araştırırken buraya geldim. ok güzel anlatmışsın, başka yerlerdede öyle ama bugünlerde sıkıntılı sanırım :(

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

adsız tşk ederim.. evet öyleydi ama geçti ıkıntı yok :)