8 Mart 2010 Pazartesi

"YEREBATAN NEY AKŞAMI"

Bu ay ki katılmayı planladığım etkinlik programımdaki " yerebatan ney akşamı" dinletisine gittim.. arkadaşlarımla okul çıkışı her zaman ki gibi nereye gitsek diye düşünüyoruz.. dinleti akşam 7 de başlıcak ve daha 3 saat var.. çorlu'lu ali paşa mı? yoksa seyr-ü sefa mı? diye kararsız kaldık.. bi yandan da fena yağmur yağıyo bi şemsiyeye 3 kişi sığmaya çalışarak seyr-ü sefa nın yolunu tuttuk..önce ısındık biraz bişiler yedik içtik sonra tavla attık :) yendim tabi ki kaçar mı :)) bu seyr-ü sefa çok hoş bi mekan teras katta oldugu için denizi de seyredebiliyoruz..okulda öğle arasında buraya geliyoruz bazen yada çıkışta ..neyse yedik içtik, konuştuk, güldük eğlendik..ben seher feride yan yana gelince hiç sıkılmıyoruz zaten.. sonra yarım kalan çizimlerimizi tamamlayalım dedik.. derken saat geçmiş 18:30 olmuş uvv :)) hemen kalktık beyazıt'tan sallandık sultanahmet'e doğru bide topuklu ayakkabı giymişim ki o halde koşturduğumu düşünün çok komik bi görüntüydü kesin..hadi yediğimiz içtiğimiz bizim olsun ben size gördüklerimi anlatayım :)) neyse geldik sarnıca biletlerimizi aldık ve girdik.. Allahım harika bi atmosfer.. çokta kalabalık yanii oturucak yer yok sözde erkenden gidip en öne oturucaktık :) neyse yine sahneyi gören ön taraflardan bi yer bulduk oturduk .. dinleti 1 saat sürdü ama harikaydı insan orda kendini öyle huzurlu hissediyor ki anlatılmaz yaşanır derler ya aynen öyle işte.. videoyu daha sonra yükleyeceğim.. şimdilik bu harika müzikle idare edin bakalım..


video

BU PROGRAMI HAZIRLAYAN ENDER DOĞAN HOCAYA ÇOK TEŞEKKÜRLER..

7 yorum :

bir güzel çift dedi ki...

Fotoğraflarını seyretmekte yazını okumak kadar keyifliyid.Orada olmak istedim...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim ilgine .. gitmeni tavsiye edebilirim ben çok begendim.. :)

YEŞİM dedi ki...

Merhaba,

Benden ödülünüz varr

francesca mckennitt dedi ki...

çok kıskandım şimdi :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

kıskanma sende bi daha ki ne gidersin cnm benim :) ben sana haber veririm :)

Bucanni dedi ki...

Liseyi İstanbul'da okumuştum. Okuldan kaçıp kaçıp Yerebatana giderdim. Öyle huzur bulurdum ki orda. Ahh birde Ney dinlemişsin süper tek kelimeyle süper.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

evet inanılmaz bi havası var oranın içeri girdiğinde her şeyi dışarda bırakıyor insan huzurun yeri benim içinde :)) ve ney ile bütünleşince tadına doyum olmuyo cidden :) umarım sanada kısmet olur ..