3 Mart 2010 Çarşamba

ŞİMDİ YALNIZIZ İKİMİZDE. . .

Şimdi Yalnızız ikimizde,
Hükmümüzde yok cümrümüzde..
Nereye baksak yalan ikimizde
Hiç bir sevdadan arta kalan değil sözlerimiz...
Ne yaşandıysa bitti tek kelimede..Gittim dedin gitmene seyirci kaldı gözlerim.
Bakışımla başladı bu son esaretim ve noktalarda kaldı son cümlelerim.
Sessizliğin bir habercisiydi gidişin.
Şimdi yalnızız ikimizde.
Ne sevgin benle nede yüreğin benle..
Kopup giden bir fırtına şimdi yüreğin.
Denizlerin dalgasında yok oluyor benliğin,
Uzaklardan tebessümüne yüz çalmıyor gel deyişim.
Bakma bana öyle ..
Sana gel diyecek kadar sevmedi sözlerim.
Bakma şiirlerime öyle
Sana sevda nağmeleri döktürecek kadar hissettirmedi yüreğin...
Yani yoksun benliğimde..
Bir söz figan eyledi ağıtlarımda..
Gururum onurum dilendi yüreğinde.
Sen gidişine sahne yaparken kalışını ...
Ben yok saydım varlığını, beklerken..
Vuslat nedir bilmem ben..
Hiç bir sevdiğim giderken döneceğim demedi bana..
Nokta koyup gitti gözlerime..
Bir vedayı bile çok gördü ömrüme..
Neye paha biçtiysem ondan değersiz sayıldı yüreğim.
Şimdi yalnızız iKimizde..
Ne gözlerin ayrı parlıyor bahara
Nede saçların esiyor lodosa..
Bak unuttu yıldızların bile seni..
Benle güzel olan her şeyin şimdi senle battı farkındamısın?
Yoksun işte limanlarımda bile..
Sen ayrı bir ırmak ben ayrı bir okyanus.Rotamı çizdim bulutlara gidiyorum meçhullere..
Şimdi yalnızız İkimizde..
Sen aya aşık ben doğmamış Güneşe..
Yokuz artık bir bedende...
Varlığımız bile kör gecelere sitem..
Şimdi yalnızız ikimizde
Gidenlerin arkasında bakan meçhul bir hancıyız İkimizde..
Yalnızlığımız dokunuyor kalabalık bir kentte..
Çarpışacak bir bedende ...
Dur geçme yolumdan kavuşmasın tekrar gözlerim gözlerinde korkuyorum..
Onurum
Gururum..
Yok saymadığım değerlerim eksik yaşanmasın bende..
Geçme limanlarımdan dokunsa kanar yüreğim..
Bakma bana öyle Hissetsen çarpar yüreğin..
Ne desende boş artık Yalnızız İkimizde..
Sözün bittiği yerde başlar Susuşlarım..
Tek çare var gitmekten başka
İntihar mektubunda kalır yalnızlığımız
Onuda yazmadan kırıldı ellerim..
Ölümü bile layık görmedim gözlerine..
Oysaki senin için yaşamayı göze almışken
Ölüme bile titrer ellerim..
Soğuk bir Kış gecesinden kaldı odam..
Bir hayalin bile yalnızken daldı rüyalarıma..
Onu bile yok sayarken Şimdi yalnızız İkimizde...
Ve gittim senin yalnızlığında..
Bir yalnızlık yeter bana senden kalan korkular çöker bana.
Şimdi sarıl bakalım kuytu gecelere..
Dar sokaklara sığarmı yalnızlığın gör bak.
Perdelerine dökülürken ay ışığı ,ışıtırmı karanlık odanı görde bak..
Hisset gölgeni sende kalmışmı
Yoksa ben gibi kaçmışmı senden.
Şimdi Yalnızız İkimizde..
Sen bir kör dilenci
Ben bir hancı..
Ne durağımız ne de dilenecek sevdamız var artık...

(Fatih Kaba)


ÇOK SEVDİM BU ŞİİRİ ARŞİVİMDE BULUNSUN DİYE  BURADA DA PAYLAŞIYORUM..

2 yorum :

Fatih KABA dedi ki...

Çok teşekkür ederim Şiiri yayınlamaya layık gördüğün için Berra ;)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

rice ederim fatih :) sen böyle güzel şeyler yazmasan bende yayınlayamazdım.. kalemine sağlık ..