1 Mart 2010 Pazartesi

MART AYI ETKİNLİK PROGRAMIM

SERGİLER
1-15 MART-Fatma Demir -Resim Sergisi /TARIK ZAFER TUNAYA KÜLTÜR MERKEZİ
3-15 MART-Desenleri ile Serdar Arda /ATATÜRK KİTAPLIĞI
17-28 MART-Begüm Acar- Işığın önünde Resim Sergisi /ATATÜRK KİTAPLIĞI
17-31 MART-Serda Uzun- Ağaç damar oyma sanatı /TARIK ZAFER TUNAYA KÜLTÜR MERKEZİ
22-31 MART-Nur Ulubil-İstanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı Resim Sergisi /CRR
22-31 MART-Ayla Akyol-İstanbul'u yaşamak Resim Sergisi /CRR
SİNEMA
TARIK ZAFER TUNAYA KÜLTÜR MERKEZİ - SEMİH KAPLANOĞLU FİLMLERİ
2-7 MART- Meleğin düşüşü
9-21 MART- Yumurta
23-28 MART- Süt
30 MART-4 NİSAN -Herkes kendi evinde
Seanslar:14:00 / 16:30 / 19:00
bilet fiyatları: Tam 4 TL - Öğrenci 2 TL
SEMİNER-KONFERANS-SÖYLEŞİ
5 MART- Türk musikisi semineri saat 18:00 / YAZARLAR BİRLİĞİ
10 MART- İbnü'l arabi metafiziğine giriş saat 18:00 / ATATÜRK KİTAPLIĞI
12 MART -İskender pala divan şiiri saat 18:00 / DİVAN EDEBİYATI VAKFI
19 MART- Edebiyatımızda istanbul saat 18:00 / TARIK ZAFER TUNAYA
20 MART - Türk romanı üzerine saat 14:00 / YAZARLAR BİRLİĞİ
20 MART - Karikatür ve mizah söyleşi saat 16:00 / YAZARLAR BİRLİĞİ
23 MART -İskender pala divan şiiri saati saat 18:00 /DİVAN EDEBİYATI VAKFI
24 MART - Ressamların gözüyle istanbul saat 18:00 / TARIK ZAFER TUNAYA
26 MART - Hat sanatı üzerine saat 18:00 / YAZARLAR BİRLİĞİ
31 MART - Ebru sanatı üzerine saat 18:00 / ATATÜRK KİTAPLIĞI
KONSERLER
4 MART- Sufi caz saat 19:00 / YEREBATAN SARNICI
6 MART - Yerebatan ney akşamı saat 19:00 / YEREBATAN SARNICI
bilet fiyatları: Tam 4 TL - Öğrenci 2 TL
CRR KONSERLERİ
10 MART - Viyolonsel – Piyano Resitali  / Gülru Ensari - Gautier Capuçon  saat 20:00
bilet fiyatları biletix : 1.kategori 17,00 TL
                               2.kategori 14,00 TL
13 MART - Kırk ney bir nefes saat 20:00
bilet fiyatları biletix : 1. Kategori: 17,00 TL
                               2. Kategori: 14,00 TL
ADRESLER :
TARIK ZAFER TUNAYA KÜLTÜR MERKEZİ / TAKSİM TÜNEL
ATATÜRK KİTAPLIĞI / TAKSİM
YAZARLAR BİRLİĞİ / SULTANAHMET
DİVAN EDEBİYATI VAKFI / ÜSKÜDAR
CRR KONSER SALONU / HARBİYE

12 yorum :

YELDA AKSU dedi ki...

tanistigimiza memnun oldum cnm, kampanyama katilmak istersen blogunda yayinlaman ve linkini yorum olarak birakman yeterli:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tmm cnm dediklerini uygulıcam :)) bende memnun oldum..

M.ÖZKAN dedi ki...

berra hn selamlar.ben elımden geldıgınce ibb kültür aş nın etkınlık katalogunu takıp ederım ama bu etkınlıklere bu kadar aktıf katılımcı olmak ayrı mezıyet:)) bıde fıyatları saat gibi yazmıssınız:))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hehe slm :) trabzonda değilmiydiniz siz ben yanlış mı biliyorum orda ibb yokki :) neyse ben böyle bi liste yaptım gidebildiklerime gidicem ama iskender pala hocamızı ve yerebatan daki konserleri kaçırmam :) hem bazı seminerlerin tekrarı oluyo kaçırsamda sorun değil..siz hangi etkinliklere katılıyosunuz daha çok..

fiyatları da yazıyım dedim kötü mü ettim :)
bazı arkadaşlarım ücretleri soruyolar tek tek söylemek yerine altına yazıyım dedim :)

M.ÖZKAN dedi ki...

ben istanbuldayım.sizinle zeynepten dolayı tanısınca öle algılanmıs olabılır tabı.ben son dönemde bıraz tembelım ama genelde şehır tıyatrolarına gıdıyorum.iskender palayı bende severım kıtaplarından.ama sızden özendım bır söyleşisıne katılcam.ücretlerde sorun yokta sadece 14:00 tl yazmıssınız o dikkatımı cektııı:)))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ayyy ne ayıp bana yaa uyardıgınız için saol :)) hiç farkında bile değildim.. düzelttim şimdi .. evet zeynepten dolayı olunca otomatikmen öyle sandım.. şehir tiyatrosuna gitmedim hiç .. iskender pala hocamızın seminerine mutlaka katılmalısınız.. ayda 2 kere yapılıyo..bi kere gittinmi daha bırakamıyo insan :))

francesca mckennitt dedi ki...

sevinçten uçuyorum şuan, çok sağol :)

francesca mckennitt dedi ki...

sevinçten uçuyorum şuan, çok sağol :)

M.ÖZKAN dedi ki...

uyarı değil ya.ne haddıme.sadece hatırlatma dıyelım.iskender palanın bırkac kıtabını okudum ben.trt 2 de gecen gun hariçten gazel programını izledim."su kasidesini" yorumladı.semınerlerınıde takıp etmeye çalşıyım bundan sonra.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

francesca mckennitt : ne demek canım rica ederim begendiğin etkinlik vardır umarım içlerinde :) iyi eğlenceler :)

M.özkan: hatırlatma diyelim hadi ben espirik anlamda yaklaştım uyarı derken :)) evet iskender hoca trt2 de program yapıo hariçten gazel bende kaçırınca facebook sayfasından takip ediyorum videolarını.. bakarsın karşılaşırız seminerde :)

aysegul karabulut dedi ki...

slm ...bu ay yerebatan sarnıcında kanun resitali war mı eger varsa tarihini biliyormusunuz simdi tesekkur ederım

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

malesef cnm elimde etkinlik broşürü yok ama netten baktım bu ay o etkinlik yokmuş ..