1 Mart 2010 Pazartesi

harika bir hafta sonu :)

slmm herkese .. harika bi hafta sonu geçirdim.. acaip mutlu hissediyorum kendimi :) üstümdeki hüzün kokusunu attım blogumdan da atalım dedim.. cuma günü üsküdar'da İSKENDER PALA hocamızın seminerine gittik kuzimle harikaydı ..seminer sonu hocamızın annesi ve eşi bizi fena şaşırttı hele annesi :) allahım ya ne tatlı bi teyze fena tongaya düşürdü bizi :) komik ve güzel bi anımız oldu :) bide kitap hediye etti hocamız bize saolsun :) sonra çıktık ordan indik sahile kız kulesinin karşısında yerimizi aldık orayı hep sevmişimdir (zaten bütün yaz orada geçti nerdeyse sabahın 5 lerine kadar) minderlerde ayaklarımızı uzatarak keyif yaptık ..içimiz huzur doldu kötü ne varsa attık :) sonrada vapurla karşıya geçtik güzel bi gündü kuzenimle buluşmamızda ayrı bi komediydi tam bir rezillik :) cuma gününden beri gülüorum hala .. evet cumartesine gelelim malum okul var ben yine geç kaldım tabi kapıda entayla karşılaştık oda geç kalmış :) beraber sessizce girdik tam yukarı sınıfa çıkarken yasemin hocanın sesi "bidaha 10 dan sonra geleni almıcam " bide tiz bi sesi varki bi hayal edin :) bi anda kendimizi yukarıda bulduk :) .. neyse ders başlamış tabi allahtan turgay hoca mülayim biri bişi demiyo hocamızı seviyoruz :) sınıfları ikiye bölmüştük gecen hafta çizim yaptıgımız için defterlerde büyük sıgmıyoruz .. bizde yine geçen haftaki grup yan sınıfa geçtik .. öğretmen masası benim orda ben çalışıorum.. neyse kapadık kapımızı başladık makaraya kimse bişi çizmiyo :) sonra kader ve ben kalktık tahtaya bişiler çiziyoruz..ben öğretmen o öğrenci bütün sınıf yıkılıo gülmekten tiyatro yapıoruz sanki :) ramazanın resmini çizdik ermana ayıp olmasın diye onu da bi köşeye sıkıştırdık :) yaptıklarımızı da feride videoya çekti .. allahım gülmekten çatladık resmen hoca bizi ders yapıo sanıyo tabi .. bu hafta emrede bizim sınıfa geldi kendisi rapçi :) ama yok böyle bi çocuk ya hiperaktif bir kişilik :) diğer sınıf gecen hafta "hocam bütün yetenekliler yan sınıfa geçti "diye isyan ediolardı..nazar değdi ondan bu hafta kimse bişi çizmedi bazıları hariç :) kısacası güzel bi gün oldu acaip eğlendik güldük .. çıkışta da gülhaneye gittik.. sonrada kahve molası verdik..harika ötesi fotolarımız var biraz da komik biz çekerken çok eğlendik :) haftaya cumartesi de yerebatan sarnıcında ney akşamı var oraya gidicez ..tabi önce konser saati gelene kadar müze gezicez..pazar günümü de evde geçiriyim dedim.oturdum mart ayı programı yaptım sergiler ,seminer konferanslar,sinemalar falan bütün günlerimi doldurdum nerdeyse..bu ay taksim sultanahmet ve üsküdar arası mekik dokuycam sanırım :) harika etkinlikler var listemde artık gidebildiklerimi paylaşıcam burda gerisine sağlık olsun :)

2 yorum :

francesca mckennitt dedi ki...

gitmeden önce buraya da yaz da bizim de haberimiz olsun etkinliklerden :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tabiki ne demek yazarım :)) hatta dur ben bu ay ki listemi burda da paylaşıyım :)