5 Mart 2010 Cuma

Gittim

video

GİTTİM...

Bu
şehirden son yükümüde aldım ve gittim.
Ayaklarım nereye götürüyorsa
hangi yalnızlığa sürüklüyorsa gittim bütün yokluklara.
Sessiz ağır
adımlarımda kaldı soğuk kaldırımlar.
Issız sokaklar birbir arkamda
kalırken
Bir karanlığın girdabında son verdim geçmişime.
Kaçış
Devamı..


say bu gidişimi
Yok say boğazımda düğüm düğüm anıları..
Sitem say
söyleyemediklerimi.
Bakmadım say gözlerine unut beni derken.
Gittim...
Bütün
soğukluğumla, bütün yangınlarımla.
Eksik değerlerimi topladım
bavuluma
Bütün acılarımı hüzünlerimi katladım bir bir dürerek koydum
yürek arasına.
Gözlerime koydum bu gidişi, ayrılığa beş kala
uzaklaşıyorum senden ve kurduğum şehrimden...
Arkamda ne büyük süslü
bir kentim nede Bitirilmemiş bir cümlem var.
Her şeyde biraz ben var
kalanların anısında.
Yırtılmamış sayfaların son cümlesiyim artık.
Bir
romanın son satırıyım hikayelerde.
Ve bir şiirin son dizesiyim
gözlerinden uzakta.
Sözüm sana gidiyorum...
Vazgeçtim ne varsa
senden, dostan , arkadaştan ne kaldıysa...
Göz kapaklarıma yükledim
bütün yaşanmışlıkları.
Ağır ağır kapatırken bir sayfa daha kapanıyor
gönül romanımda.
Zamanı durduruyorum son bir hıçkırık var boğazımda.
Koparmadığım
fırtınalar var Limanlarımda.
Onlarıda sele verip gidiyorum Bu
yalnızlıktan..
Limanlarımın kuytu bir yalnızlığı artık gidişim.
Ne
son Gemim var artık nede Cisil cisik dökülmeyi bekleyen yağmurlarım.
Hepsi
SUSTU...
Gözlerime bırakmışken son söz hakkını bir veda tebessümü
kondurdu hayallerine.
Ve gittim...
Bütün Yıkılmışlığımla.
Bütün
yalnızlığımla.
Bütün sözlerimle GİTTİM...
Kopardığım umut
tanelerini yerlere sererek .
Senden ne kaldıysa arkamda bırakarak.
Ağır
ağır adımlarımı sezinlerken bir sabah olmadan gittim..
Belkide En
güzel gidişi GECEYE yakışıyordu.
Beni en vefalı dost sayan Geceye bu
gidiş.
Soğuk odamın yalnızlığını
Doğmamış güneşin bütün
ışıklarını serperek kırlara Gittim..
Beklemiyor artık bir baharı
gözlerim.
Sevmiyor artık başkalarından kalan Sevdayı , Yüreğim...
İstemiyor
artık başka dudaklarda aşk arıyan Aşkları..
Ve gittim...
Bütün
Kayboluşlarımla,
Bütün sahtelikleri ile GİTTİM...
Bir Gecede
sessiz ağır ve sitemkar GİTTİM..
Senden
Dostlardan
Yalan
sevdalardan
Korkularımdan GİTTİM...
Kapıları çarpmadan gidişimi
hissettirmeden
Yüreğine umutlar koymadan GİTTİM.
Gözlerine yaş
kondurmadan
Kulaklarına sesimi okşatmadan
Ellerimi yüreğinin en
kuytu köşelerinde gezdirmeden GİTTİM.
Tren istasyonlarının Sisli
perdesini çektim üzerime Gittim.
Sessiz bir haykırışla son sözümü
söyleyerek yerlere devrilerek..
Sokakların karanlığında Kaybolarak..
Gölgemide
yanımda alarak GİTTİM.
Gözlerin aramasın Eski bir sevdalı YOK..
Ayak
izlerime bakma Onlarda Silinecek BEN gibi..
Ve GİTTİM...

Hadi
bir Elvedayı Çok Görme BANA...


KaRaDaYI
[Fatih KABA]

ŞİİRİ SESLENDİREN "KAHRAMAN TAZEOĞLU " FATİH ARKADAŞIMIN ŞİİRİNİ DE SESLENDİRMİŞ BU ADAMA BENDE HAYRANIM HARİKA Bİ YORUMU VAR .. AYRICA ŞİİR DE ŞİİR YANİ ELLERİNE SAĞLIK FATİH YİNE HARİKALAR YARATMIŞSIN..

7 yorum :

Fatih KABA dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum Berra Bu inceliğinden dolayı..Yapmış olduğun iltifatları ayrı bir kenara koyuyorum ve Kahraman Tazeoğlu ile değerlenen şiirimi yayınlamaya layık gördüğün için ayriyeten şükranlarımı sunuyorum..Umarım şiirim içerisinde bir yer bulabilmişsinizdir..İyi dinlemeler Herkese..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

sende saol fatih sen yazdıktan sonra yayınlamak benim için bi zevktir .. ayrıca böylesine güzel bi şiir de bir yer bulmak çok zor değil benim için :))

ŞANSLI dedi ki...

Bu güzel sesten dinlemek çok güzeldi:::)))
Teşekkürler...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

rica ederim ŞANSLI begenmene sevindim :)

hiçlik evreni dedi ki...

gitti ya,yıkıldı mı kentler..

Gizzy dedi ki...

çok güzelmiş...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

HİÇLİK EVRENİ : yıkılsada kentler fark etmez artık :) yerine yenilerini kurucak gücümüz de azmimizde var :)

GİZZY : tşk ederim cnm begenmene sevindim..