2 Şubat 2010 Salı

" Dada bizim dedemiz,pop-art sevgilimiz"





normalde pek haber okumam arada bakarım ilgimi çeken bişi olursada takılıp kalırım. tesadüfen rastladığım bi haberi paylaşayım dedim benim baya bi ilgimi çekti hatta taksime yolum düştüğünde orayıda ziyaret etmeyi düşünüyorum .. belki sizlerinde ilgisini çekebilir  haberi görmeyen arkadaşlar olabilir..haberin konusundan alıntı yapayım..

Onlar kendi deyimleriyle hiç de 'sanat eseri' olmayan 'eser'ler yaratıyorlar...
Onlar 'Kop-Art'çılar... pardon yani "pop-art"çılar...


Kop-Art temel olarak “tasarım bir bütündür” anlayışıyla hareket eden, giysiden  kısafilme, fanzinden kavramsal yerleştirmelere hatta -onların tanımıyla- p(art)i sahipliğine kadar birçok iş yapar..


3 yorum :

Dijital Günlük dedi ki...

Başlık ilginçmiş. İstanbul' da olsam bende senle gitmek isterdim. İnş. başka bir sanat etkinliğine :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

evet ya sen burada olsan gezmedik etkinlik bırakmazdık herhalde :) burasını çok merak ettim ben kısmetse gidip bakıcam.. bence sen buraya taşın :)

Figen Akçay dedi ki...

Sanat akımlarının en babası DADA, sanatın malzemesini ve kimliğini tümden değiştirdiler.Ama şimdi yeniden durup düşünmek lazım; Sanat bu kadar ucuza mal edilebilen bir yolculuk mu yaratıcısı için...