29 Ocak 2010 Cuma

Ragıpcan (oğluşum )

evet şimdi sizlere minik bebegim ragıpcan dan yani benim için çooook önemli olan şu aşağıda fotografını gördüğünüz prensten bahsedicem .  ilk karşılaşmamız  pet shopta oldu .. hikayenin başından anlatıyorum biraz uzunca ama okuyun  sıkıcı değil :) 
benim minik bi yavru rot'um vardı yeni doğdugu için beslenmesine dikkat etmem gerekiyordu.Bende iş yerime küçük köpeciğimide götürürdüm kutunun içine koydum onu sabah akşam oda benle beraber geliyordu neyse sonra benim küçük kuçu çok halsizdi zor nefes alıyordu.Bende onu pet shopa götürdüm biberon aldım falan filan öyle beslemeye başladım  ama ancak 1 ay yaşatabildim.zaten yeni doğmuş oldugu için dirençsizdi ve ben onu bi gün evde bıraktım döndügümde benim zavallı kuçum serra isimli küçük bi kızın elinde son demlerini yaşamış çocuk oyuncak sandı galiba almış eline mıncıklamış  mıncıklamış benim kuçum artık dayanamamış eve koşarak gittim hemen kuçumu beslemek için bi de ne göriyim nefes bile alamıyo .. hemen aldım onu ellerinden eve gittim başından ayrılmadım hiç ama ne yazıkki minik kuçum hayata tutunamadı .. ogün akşam 22:00 civarı öldü.çok agladım çabuk alışırım ben o yüzden çok koydu bana ölmesi.. neyse sonra ben bu pet shopa gidip ordaki hayvancıkları severdim. zaten iş yerimin alt katındaydı, arada inip sevip geliodum. derken bi gün koca bi cam fanusun içinde cirit atan 3-5 fırıldak şeyler gözüme çarptı,  sonra yaklaştım izledim "enee bunlar ne böle  pis farelere bak "dedim ee hiç görmemişim canlısını tabii  :) beyaz renkli kuyruksuz bi parmak boyunda  vik vik atlayan zıplayan yaratıklar .. sonra "eline alsana" dedi yüksel :) yok ya sonra kemirsin beni pirana gibi dimi dedim. bişi yapmaz, yok yapar, valla yapmaz derken çocuk aldı kafesten elime bıraktı. bende çığlık çığlıda tabi elimde tutamadım düştü, anında toz oldu ne hızlı yaratık ya çocuk zor yakaladı .. neyse o gün bi kaynaştık bu hamsterlarla, sonra ben arada onları görmeye gittim. gel zman git zman kanka olduk bu hayvancıklarla, biraz izleyip geliyodum. çok komikler heryerden atlayıp zıplıyolar erkek olanlar dişiyi rahat bırakmıyolardı. o yüzden kavga ediolar bu sefer başlıolar vik viklemeye  süper oluyr ama izlemesi keşke kameraya çekseydim zuahahha :) neyse bi gün gittim kafes boş" naptın be! hepsini sattın mı? kim aldı hepsini birden, çiflik mi kurcakmış, birini ayırsaydın ben alcaktım, tamda alışmıştım ya "falan diye arka arkaya sorular soruyorum heycan yaptım göremeyince :) sonra yüksel bittiyse sorular anlatam dedi.meger bizim bu speedy gonzalesler firar etmişler. koca cam fanusu nasıl açtılar anlamadım, ama her biri dağılmış bulamamışlar.. ertesi gün bi daha gittim baktım yeni elemanlar gelmiş bitanesi ana kraliçe gibi siyah syrian onu ayrı kafese koymuş.  dierleri yine aynı çöplükte bu sefer kaçmadan alıyım dedim 3 tane vardı 2 erkek bi dişi bende dişi olanı aldım. kurtarıyım onların yanından dedim habire tepsine biniolardı zavallının..1 hafta baktım ama dişilerde çok kaprisli oluyo cnm ısırdı etti baktım olmuo iki dişi yapamayız dedim geri verdim.içlerinden en çapkın olanını aldım fıldır fıldır dönüo zıplıyo çok hareketliydi onu aldım geldim ofise sonra ona kafes aldım mama aldım adını önce şeafettin koydum begenmedim fatih koydum yok oda olmadı. baya bi isimden sonra ragıpcan koydum adını:)

 sonra bunu eve nasıl götürücem diye düşündüm annem görse ikimizide atar azıcık çıtlatmıştım almadan önce, ne kadar şeker bi hayvan oldugundan bahsetmiştim, ne desin bana "git teyzenlerde çok var  para bile almaz git onları sev" dedi :) dedim bunlar sokak faresi deil ev faresi evcil dedim eğitimli dedim ama ikna olmadı.. bende gizlice getirdim eve odama koydum cam fanusun içinde duruyodu biblo gibi.. kitaplıga koydum nasılsa seside çıkmıo kimse anlamazdı. sonra bi hafta geçti kimse anlamadı gizli gizli seviodum bi gün sabah işe giderken bebiiş te uyanıktı biraz seviyim dedim keratayı odamın kapısıda açık tabi  agucuk gugucuk yaparken  birden arkamda babamın sesi "ODA NE " dedim eee öööö şey bu şey oyuncak hamster aynı canlı gibi dimi nefes almış gibi yapıo bak dedim :) yemedi bu fareeee dedi at onu evden dedi atmam o benim bebegim dedim bende giderim o zman dedim. aldım onuda gittim ofise, evde bıraksam sokaga salarlardı ama gel zaman git zman alıştılar sonra herkes ögrendi.bi gün brokoli yerken dişledi beni şerefsiz çaktım tokadı tabi :) :P şaka tabii :) öle ısıra ısıra alıştı bana.. ama bizim arkadaşlardan bazıları alışamadılar ona nedense.. arkadaşlarımdan birisi ( Oktay ) arabayla patinaj yapıcam asfalta yapıştırıcam dedi digeri ( Didem ) ona pul biber yediricem zehirlenerek ölcek dedi Tekin, Halime ve  Zeynep hep oğluşumla dalga geçtiler ..öteki beriki derken etrafım hain plancılarla doldu ama ben bebegimi korudum kolladım benden başka yaklaşanı ısır dedim :)  acıma kemir oğlum hele halimeyi düşünme bile dişime göre mi diye direk dal dedim. heryere götürdüm hç bişide gözü kalmadı bebegimin kursa götürdüm beraber resim çizdik kızlara salça oldu tepelerinde gezdi yapmadıgı yemedigi halt kalmadı :) ama kuşum ne yazıkki kurban bayramının arifesi rahmetli oldu .. baya üzüldüm ağladım çok zoruma gitti 2 yıl birlikte geçirdik dile kolay  az degil.. şimdi tekrar bi hayvan almadım biraz zman geçsin diye bekliyorum. yakında guinea pig alıcam artık onla maceralarımızı anlatırım ragıpcandan bu kadar malum ölünün arkasından konuşulmazmış..

18 yorum :

Dijital Günlük dedi ki...

Ya ben onu en son webcamda görmüştüm. Allah rahmet eylesin Ragıpcan'a :)) Bayağı bir konu olmuştu, güldürmüştü bizi. Artık yeni alacağın hayvanın eğlendirir bizi :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hee ama artık devir değişti siz onu eğlendiriceksiniz cnm :)

Adsız dedi ki...

Bence sanat ve sanatçı bir bütündür her zaman. Sende güzel resimlerinden sonra yazdiğin bu güzel yazilarla bunun en büyük kaniti oldun. Bence cok güzel aynen devam.. Ragipcan a bende giciktim:)) ama üzüldüm. güzel sicak bi hikaye. Tebrikler.
Teoman

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

böyle düşündüğün için tşk ederim iltifatların içinde tşk ediyorum amaaaaa ragıpcana bişi demicektin yani demek sende gıcıktın ona hiç te belli etmedin seni seni :) ben daha ne hikayeler anlatıcam çöplüğüme takıl belki seninde adın gecer :)

Adsız dedi ki...

Rica ederim canım. Belli etmedim daha doğrusu edemedim:)) Çünkü aramızda bi seçim yapsan hiç şansim yoktu :))) Bu arada benim ismim sadece yorumlarda geçer. Hikaye kısmında iyi bir takipçin olurum ancak.. :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

oy oy oy cnm cnm kıyamam :)) şansı yokmuş herzman var senin bi şansın akıllım sömürü yapma hemen :) hayat süprizlerle dolu belli mi olur bi gün okudugun hikayenin sonuna geldiginde anlarsın kendin oldunu kim bilir :)

Adsız dedi ki...

Valla nasıl tanıosun artık beni yaaa.:))) Sömürü ile şsnsımı arttırma çabasindayim aslında :))) hayat gerçekten süprizlerle dolu. O dediğini başarirsan eğer, sana Nobel edebiyat ödülü benden :))))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

zuahhaahahhah koptum tanıorum tabi kaç tane teoman var senin gibi ya :) ödül için deil sen sevin diye yapmaya çalışırım ama şu sıra deil tabii :))

Adsız dedi ki...

Allah kolaylık versin ne diyim :))) yardimci olacagim bi yer olusa çekinme. Sorman yeter..:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

heheh yok cnm saol yardıma gerek yok ben hallederim :)

Adsız dedi ki...

Telif hakkı falanda istemem merak etme. Ama gerçekten çoooookkkkk merak ettim. :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

etme ya :)) alla alla bu kadar baskıya gelemem ben :) yok bide isteseydin telif hakkıymış senin benim kanunlarımdan haberin yok galiba :) ondan böle rahat rahat konuşuyosun telif melif cıx cıx cıx :)

Adsız dedi ki...

Tamam tamam kızma hemen. yok telif falan. Haber ver yazdım diye yeter. :)))

Sohbet Hocası dedi ki...

bir başım ağrıyor sabahtan beri ama ne agrı meger taş geliyormus istanbulun yeni çöplüğünden (taşlarına mukayyet ol!) öte yandan ragıpcan neden öldü :^) aaa acaba neden öldü. neden hain plancı oluyoruz anlamıyorum, baban bile sevmemiş bak büyüklerini dinle, farelerle ugrasma (öldügü için ragıp artık münezzeh, diger fareler müsned) ayrıca o cıns hayvanata kuş deyipte kuşgilleri üzme, gel sende aramıza katıl :D bak nasıl sevecen muhabbet kuşlarını...

Dijital Günlük dedi ki...

Hayvanları Koruma Derneği bize dava açacak Berra'nın yüzünden :) Reklam etti bizi internete :) haha... Dök içinde ne varsa Berra, internetimizin neşesi, gülme krizine sokucu... Ama sinir anlarında Allah ne verdiyse, başlarım diye başlayıp uygun şekilde bitiren insan,yeni yazılarını bekliyoruz :) Şimdiden iki konuyla yorum rekoru kıracaksın :)

Sohbet Hocası dedi ki...

zaten muhtemelen google amca bizim yorumlarla berrayı indexleyip ilk sıralara almıstır, teşekkür et berra bize :D

Dijital Günlük dedi ki...

hahaha :) Alemsiniz yaa.. Berra bunların acısını yarın çıkartır :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

yarını bekleyemedim kulaklarım çok çınladı nedense burnuma çöp kokusu geldi iyiki bakmışım buraya yaa neler yaptınız siz yaa koptum pazartesine görüşücez sizinle şimdilik kısa tutuyorum göstericem size gününüzü diyaframınızı patlatıcam :)