30 Ocak 2010 Cumartesi

Merhaba Berra!!!

Berra anlık şok yaşayacaksın biliyorum :)))

Arkadaşlar, blogun sahibi Berra' dır. Ben kısa süreliğine ekip üyesiyim. Bu blogun şablon dahil arkaplanıyla ilgileniyorum, Berracığım bu blog olayını çözene kadar ama şöyle düşüncemizde var; bu Berra' nın bizimle ilgili hain planlarına engel olmak ya da arasıra kendimize savunma hakkı tanımak için acaba kısa süreliğine olayını kaldırsam mı? Şifrelerin bende Berra biliyorsun :) Şaka şaka... Sen yazılarına devam et, bende yardımlara devam edeceğim. Sana Türkçe kullanımıyla ilgili uyarıyı yapmayacam merak etme, rahat ol. Ara sıra ben dokunurum. Biliyorum şu an bunları okuduğunda çok şaşırcaksın. Amanın ne yapmış bu kız ben yokken :) Korkma korkma ben senin sanal kurduna benzemem, bilirsin :) hahaha...

Blogu izlemeye alan ya da anlık bakan arkadaşlar, bu blog tümüyle Berra' nın anlık düşünceleri ; hem güldürücü hem de daha da güldürücü olacağına inandığımız Berra' nın dünyasıyla ilgi. Berra' nın 8 günü değil, 365 günü :) Kişisel bir blog, pagerank değerini, popülerlik ya da çok izleyici yapmayı hedeflemeyen,  düşünmeyen bir arkadaşın blogudur. "Belli dozda eğlence" Şimdilik benden bu kadar. Umarım bu kadarla kalmazsın Berra, yola devam....

Sevgi ve saygılarımla!!!
Zeynep

3 yorum :

Sohbet Hocası dedi ki...

"korkma korkma ben senin sanal kurduna benzemem, bilirsin :) hahaha..." bu noktayı okurken kafama nohut kadar taşa benzer bişi geldi niyekine! ne istiyonuz ya benden, kendi halinde sessiz sedasız zararsız bi hocayım ben... -ayrıca berranın blogun da (da)yürü zeynep arkandayım hatta berra seni yakalamasın diye koş durma koş-

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

allahım bu bi rüya sanırım evt evet yanlış bloga girdim galiba çöplüğümü bulamıorum ...

laaaaaaaaaaaannnn noluyo burda çöplüğümü basmışlar polisssssssssssssssssssss :)

zuhaha koptum çatladım siz beni öldürüceksiniz ya :)))

zeynep kuşum saol ama tenhada yakalamıyım perdelerimi kaldırıp öyle görünücem sana :)

Dijital Günlük dedi ki...

Allahtan yazıyorsun, sesli söylesen net alemi yıkılır. Haydiii.... yaz yazılarını yorum yazmakla kalma :)))