28 Ocak 2010 Perşembe

bi'şey dicem

Herkese merhaba!  Zeynep  doğal ol içinden geldigi gibi  kısaca bişiler yaz dedi, bende aynen öyle yapıyorum kasmaya gerek yok tabi.  Ne yani cnm blog açtık diye :)  Çok mu düzgün yazmam lazım özenlemi seçmem gerek kelimelerimi  hayır tabiki ben böle biriyim  ordan oraya atlarım ... Sanki çok resmi bi yazışmaymış gibi  neyse bu blogu açmamdaki en büyük etken Zeynep'tir.beni sanal alemin sokaklarına saldı... Kurt Halime kapıcak beni :)  Her fırsatta sanada açalım sanada açalım dedi dedi durdu bende insanım cnm  dayanamadım açtım .. Blog ismine gelince Ahmet ortaya bi çöplük attı bende çöpçülük oldugundan  hoşuma gitti  sonra Zeynep ile evirdik çevirdik  Berra'nın yani benim çöplüğüm oldu .. Bu arada ben neciyim ondan da bahsetmedim çok karışık işlerle ugraşıyorum anlatmak uzun olur şimdi... Hem gizemimiz olsun demi her blog sahibi kendini anlatmak zorunda değil..  Bu blogta ne yazıcam  ne paylaşıcam şuan için bi fikrim yok onu sonra düşünücem  ama sizler yinede izleyin beni sağım solum belli olmaz .. Benim her yaptıgım bi olay sadece onları yazsam bile çeviririm burayı  :)  bunu zamana bölücem  azar azar yazarım .. burayı açmamın asıl sebebi kendi çöplüğümde rahat rahat cirit atmak için  facebooktan forumlardan sıkıldım heryerde bi kısıtlama var  forumlarda belli bi içerik varsa  orda içerigin dışına çıkamıyosun ee belki benim espirikim geldi  bişi dicem ama yok diyemessin burası makara yeri değil derler sonra yersin banı :) Facebook desen orda da kim ne yapmış ne etmiş kaç fotosu var falan filan oda sıktı dedim en iyisi buna noktayı ben koyam  açtım burayı hepimiz cirit atabiliriz  makarada serbest kukarada .. Tabi dozunda olması şartıyla  Ahmet ve Zeynep tşkler! 

13 yorum :

Dijital Günlük dedi ki...

Bize de artık bu saatten sonra 'Hayırlı Olsun' demek düşer :) İçten bir başlangıç oldu. Hadi bakalım, bekliyoruz yeni yazılarını canım :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

heheh fazla içten oldu gibi ama olacak o kadar benim çöplüğüm bu :) saol cnm tşk ederim senin sayende ..

ilk yazımda ragıpcanla yaşam öykümüzü anlatıcam çok yakında :)

Dijital Günlük dedi ki...

hahahaa.. Anlat anlat, olay çok sende. Ragıp' tan bahset mutlaka, sonra sınav maceralarında da :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ayy evet sınav olayıda var dimi :) neyse bi sıraya koyucaz artık kenke :) sanal kurta da haber verelim kan gövdeyi götürsün burda :)

Sohbet Hocası dedi ki...

kan mı gövdeyi götürür yoksa kedilermi fareleri, hadi hosgeldin sanal aleme döktür bakalım nası bir blogger olacaksın takipteyiz :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

vayy sanal kurt ta gelmiş :) saol cnm hoşbulduk sırf sizin için açtım burayı kıymetinizi bilin :) kendi blogunuzda yapamıyosunuz burda yapın diye :) farelere laf yok det burası benim mekanım saalrım üstüne hepsini buranın askerleri onlar :)

Adam dedi ki...

hayırlı olsun berra.
blogun şablonu da güzelmiş.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim adam bende senin bloga bakıyım bi :)

Dijital Günlük dedi ki...

Berra, alimallah blog dünyasında savaş açar. Hiç de şaşmam :))

Sohbet Hocası dedi ki...

evet şablon cok güzel fare seven kızın kedili sablonu ben benim kıymetimi biliyorum cicim sende bil :D

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

zuhahha yok şuan savaş açmam gözünü korkutmayalım kimsenin :) sonradan yapıcam gerekeni ben :) cnm o saat hediye zeynepciğimin hediyesi eliboş gelmeiş kız işte sen ne getircen bana :)

Hakan Nural dedi ki...

Hadi hayırlı olsun Berra.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim hakan :)